Producent aplikacji Adblock Fast chciał pójść na rękę użytkownikom przeglądarek, którzy nie chcieli dalej raczyć się wszechobecnymi reklamami. Ten fakt się jednak nie spodobał firmie, która czerpie największe korzyści z reklam...
Adblock Fast to wtyczka współpracująca z m.in. przeglądarką internetową autorstwa samego Samsunga. Tym sposobem chciał pomóc niechętnie nastawionym na reklamy odbiorców swoich usług i umieścił ową aplikację w Sklepie Google Play. Niestety, ale jak to często bywa, ktoś uprzejmie doniósł wujaszkowi Google, który zareagował stanowczo.
Wg opinii Google'a, aplikacja była niezgodna z prawami obowiązującymi na serwerach Google Play Store. Mianowicie, program zakłóca działanie urządzeń lub usług osób trzecich. Blokowanie reklam wpasowuje się w tę formułkę idealnie. Cóż, Koreańczycy chcieli dobrze, ale na dobre im to nie wyszło.
THE VERGE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz