poniedziałek, 21 kwietnia 2014

HTC i jego nowy "spec" od marketingu...

Po ostatnich problemach finansowych HTC, widać, że firma nigdy nie stawiała na marketing i promocję swoich produktów. Prawdopodobnie właśnie za sprawą takiego podejścia, urządzenia Tajwańczyków nie cieszą się zbyt wielką popularnością. Sprawa ma się jednak zmienić za sprawą nowego szefa marketingu!

Nowym "marketingowcem" będzie nie byle kto, ponieważ jego miejsce zajmie nie kto inny jak Paul Golden! W latach 2008 - 2012 kierował on marketingiem Samsunga, który dzięki niemu zyskał właśnie wtedy tak wielką popularność.

Można powiedzieć, że przyczynił się do tak wielkiego rozrostu tej koreańskiej firmy. Jak widać, sztuka promocji produktu jest równie ważna jak i sam produkt.



To co Paul uczynił z Samsungiem, to również ma zrobić z HTC, czyli solidnie promować markę. Miejmy nadzieję, że uda mu się wydostać Tajwańczyków z tego okropnego dołka i na nowo odrodzić markę! Trzymajmy za nich kciuki!

THE VERGE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz