piątek, 3 lipca 2015

Świeże spojrzenie Facebook'a...

Ktoś z was dostrzegł pewną subtelną zmianę, która pojawiła się na tym portalu społecznościowym? Jeśli niczego nie dostrzegliście, to możecie być spokojni, ponieważ... nie należycie do mniejszości w tym aspekcie. Co się w takim razie zmieniło?





Od ponad dekady, Facebook nie dokonał jakiejkolwiek znaczącej zmiany w designie... loga! Tak, tutaj można dostrzec tę subtelną, aczkolwiek znaczącą różnicę pomiędzy czcionkami. Nad projektem pracował ten sam człowiek, co w 2005 roku, czyli Eric Olson. Natomiast samym wynikiem tegorocznej zmiany loga pochwalił się inny projektant, Christophe Tauziet.







Trzeba przyznać, że ta zmiana jest... niepotrzebna. Różnicę można dostrzec w literce "a"oraz "b". Ponadto, zniknęło oznaczenie marki "®". To tyle, jeśli chodzi o całą zmianę, którą zaprezentował nam produkt Marka Zuckerberga. Szkoda, że po dziesięciu latach istnienia, nie mogli jeszcze dokonać zmian w samym portalu. To by była jakaś rewolucyjna zmiana, a nie logo... :/

mail Online

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz