piątek, 11 marca 2016

Opera mówi stanowcze nie wszechobecnym reklamom w sieci!

Jak bardzo reklamy uprzykrzają nam codzienne korzystanie z sieci zwanej internetem, wiemy doskonale. Wiemy także jak z tym sobie w miarę sprawnie radzić. Niestety, ale niektórzy producenci przeglądarek niezbyt przychylnie patrzą na tego typu patenty...







Na szczęście jedna z najbardziej liczących się na rynku przeglądarek będzie stawiała na użytkowników, a nie reklamy! Od tej pory, każda przeglądarka Opera będzie automatycznie wyposażona we wbudowany moduł blokujący wszelakiej maści treści reklamowe!







Brzmi nader ciekawie, czyż nie? Cóż, twórcy musieli czerpać niewielkie korzyści z reklam, skoro z taką łatwością przyszło im wytoczyć im wojnę! Jak to mówią: jest ryzyko, jest zabawa! Z pewnością tym jakże zacnym gestem Opera przyciągnie do siebie całkiem pokaźne grono konkurencji. Za przykład mogą posłużyć posiadacze Google Chrome, gdzie sam moduł AdBlock Plus jest uważany przez Google jako wcielenie zła! Ktoś z was migruje? ;)

Opera Blogs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz