czwartek, 25 lutego 2016

Spotify nawiązuje współpracę z Google...

Czy to już koniec niezależności szwedzkiego koncernu Spotify, udostępniającego muzykę drogą strumieniową? Nie wykluczone, ponieważ w najbliższym czasie serwery wujaszka Google wesprą Szwedów w lepszym działaniu...









Wydaje się być trochę dziwne, że Google może być jakkolwiek zainteresowany usługami świadczonymi przez Spotify. Wszak potentat z Mounatin View posiada w swoim dorobku Google Play Music, który w gruncie rzeczy jest zbliżony do oferty przedstawianej przez Szwedów. Osobiście korzystałem z obu usług i powiem otwarcie... Spotify jest lepszy.








Rzecz jasna jest to tylko moja subiektywna opinia, ale coś w tym chyba jest. Bowiem, nie na darmo statystyki utwierdzają mnie w przekonaniu o wyższości Spotify nad Google Play Music. U Szwedów wszystko jest znacznie lepiej zorganizowane, a sami użytkownicy nie zalewają nas jakimiś o wątpliwej jakości playlistami. Zauważyłem także nieco lepszą jakość dźwięku. Mimo wszystko nie wierzcie mi, a sami sprawdźcie na własnej skórze! Teraz martwi mnie to, że po ewentualnym przejęciu Spotify przez Google, sprawa może się obrócić o 180 stopni! Co prawda, wujaszek będzie tylko wynajmował Szwedom swoje serwery wspierające, ale... coś jest na rzeczy i... oby się to nie stało! ;)

THE VERGE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz