wtorek, 15 grudnia 2015

Fallout 4 łatany w konsolowej odsłonie...

O błędach występujących podczas grania w Fallout 4 na obecnych konsolach wie każdy, kto choć przez chwilę miał z grą styczność. Tytuł posiada znaczącą ilość błędów w płynnym działaniu gry, ale również takich, które utrudniają, a nawet uniemożliwiają przejście niektórych zadań. Bethesda śpieszy z ratunkiem...





Można by się zastanawiać, dlaczego ta późno? Czyżby opieszałość tego studia nie znało granic? Cóż, Ci którzy znają te studio, wiedzieli na co się piszą, zaś Ci drudzy... muszą być cierpliwi. Cierpliwość jest tym bardziej wskazana, wówczas gdy posiadamy konsolę. Wiadome jest to, że słabo one radzą sobie z tytułami "multiplatformowymi", które nie są odpowiednio zoptymalizowane. W wielu momentach gry, ilość klatek wyświetlanych na sekundę opiewała w liczbę poniżej 20! Dla graczy PC-owych to niedorzeczne, ale dla tych drugich niechciana norma...







Dlatego tez, z ratunkiem idzie nowa łatka, która poprawi płynność działania gry Fallout 4 na konsoli PlayStation 4. Tak, tylko tej konsoli! Dlaczego? Być może powodem tego jest fakt, iż użytkownicy Xbox'a One są po raz wtóry olewani przez twórców gier, czy też traktowani po macoszemu! To nie pierwszy przypadek, gdy posiadacze konsoli Sony są wspierani kolejnymi łatkami, a posiadacze Xbox'a One totalnie olewani! Obywatele drugiej kategorii? Radziłbym studiu Bethesda uważać jednak, bo posiadają silnik gry, który jest obecnie własnością Microsoftu! Ta firma potrafi odwdzięczyć się pięknym za nadobne w imię dobra swoich klientów...
W gruncie rzeczy, patch można pobrać także w wersji dla Xbox'a One, ale nie zmienia on zbyt wiele... być może praktycznie wcale nic nie zmienia!

EUROGAMER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz