poniedziałek, 7 grudnia 2015

------------>DRUGIE URODZINY PROSPEKT NOVUM<------------



Koniec roku prawie już nadszedł, a ja zapomniałem o kolejnej ważnej dacie mojego bloga! Przecież pierwszego października minęło już dwa lata od kiedy Prospekt Novum istnieje w internetach! :D Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale! Może zabrzmię jak wariat, ale fajnie było (jest i będzie) pisać przez ten czas różnej maści wpisy, przy których miałem okazję podzielić się swoim (zapewne nikłym) doświadczeniem i swoistymi przemyśleniami. Ktokolwiek to czyta niech wie, że dziękuję za poświęcony przez niego czas. Mam nadzieję, że coś mnie wreszcie natchnie i zacznę tworzyć coś bardziej oryginalnego i wysublimowanego. Tak, by spełnić oczekiwania tych, którzy od czasu do czasu zaglądają na ten blog! Dziękuję! ;) Dziękuję również za ponad 50 tys. wyświetleń! Być może to nic, ale wiele dla mnie znaczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz