wtorek, 4 sierpnia 2015

CD Projekt RED... studio, które nigdy nie śpi...

Nasze rodzime studio nie spoczęło na laurach tuż po premierze ostatniej odsłony przygód słynnego na cały świat, Geralta z Rivii. Nowe patche poprawiające działanie gry są stale publikowane przez studio, co w porównaniu do konkurencji, stawia je w nieco lepszym świetle...


Niestety, ale ostatni update mówiąc delikatnie, nie zbyt dobrze udał się CD Projektowi. Po jego instalacji wynikło więcej problemów niż                                                                                        mogłoby się nam wydawać.

Jednakże wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy nierzadko błędy, zatem programiści z warszawskiego studia mogą również je popełniać. Jak zawsze bywa, nie wszyscy potrafili przyjąć z pokorą nagłe i dziwaczne błędy, które pojawiały się w najmniej oczekiwanych momentach, podczas rozgrywki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.  Ale wszystko do czasu...





Deweloperzy śpieszą już z pomocą i garścią poprawek w postaci nowego patcha w wersji 1.08, który to wprowadzi liczne poprawki. Zarówno te najbardziej dokuczliwe oraz te, które w ogóle mogły zostać nie zauważone przez szarego gracza. Poprawiona zostanie m.in. płynność gry na obu konsolach, choć nie oczekiwałbym, ażeby nagle gra chodziła w stałych 60 kl./s! ;) Poniżej zamieszczam dość szczegółową listę zmian:


WYDAJNOŚĆ:

  • Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07

INTERFEJS:


  • W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki.
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen.

ROZGRYWKA:


  • Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu.
  • Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach.
  • Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów.
  • Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać.
  • Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat.
  • W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka.
  • Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca.

OSIĄGNIĘCIA:


  • Gracze mogą ponownie zdobywać osiągnięcie "Kolekcjoner Kart".
  • Osiągnięcia w wersji PC znów działają poprawnie i są odblokowywane wraz z postępem gracza.

GRAFIKA:


  • Naprawiono błąd, który powodował, że wnętrza budynków nie zawsze wyświetlały się poprawnie na mapie.
  • Usunięto problem powodujący, że niektóre elementy świata nie doczytywały się wcale, a część powodowała widoczne błędy graficzne w Novigradzie.

ZADANIA:


  • Naprawiono problem w zadaniu "Serce nie sługa", który uniemożliwiał jego zakończenie nawet w przypadku gdy gracz kupił wino w karczmie Zimorodek.
  • Naprawiono problem, przez który Geralt czasem ginął po podróży do Velen w zadaniu "Coś się kończy, coś się zaczyna".
  • Wejście do miejsca, w którym można znaleźć Kamień Słoneczny nie będzie już zablokowane jeśli gracz przedwcześnie opuści teren w zadaniu "Kamień Słoneczny".
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał ukończenie zadania "Dorwać Juniora".
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom ukończenie zadania "Poszukiwania: Rynsztunek Żmii" z powodu zamkniętej bramy.
  • Usunięto problem, który sprawiał, że gracze nie mogli zbadać pokoi w zadaniu "Sprawy Rodzinne" i tym samym uniemożliwiał dalszy postęp gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli ukończyć zadania "Tajemniczy Handlarz".
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli porozmawiać z Vernonem Roche podczas zadania "Oko za oko"
  • Naprawiono błąd powodujący, że Roche zostawał w swoim obozie zamiast iść na Most Oxenfurcki w zadaniu "Dorwać Juniora".
  • Usunięto problem, który sprawiał, że czasami Yennefer nie pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania "Wielka ucieczka".
  • Utopce nie będą teraz tak szybko zabijać Nidasa w zadaniu "Czarna perła".
  • Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania podczas zadania "Ażeby widłogona zwabić...".
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że piwnica była zamknięta w zadaniu "Królewski Gambit".
  • Naprawiono problem sprawiający, że gracze nie mogli uwolnić kupca podczas wydarzenia "Ludzie w opałach" w okolicach Wsi Glińsk.
  • Trolle w Kręgu Żywiołów nie będą już atakować Geralta jeśli wybierze pokojowe rozwiązanie.
  • Naprawiono problem powodujący, że gracze nie byli w stanie porozmawiać z Vernonem Roche w zadaniu "Towarzysze broni".
  • Usunięto problem uniemożliwiający zdobycie karty Zoltana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz