wtorek, 9 grudnia 2014

Premiera Wiedźmina "trzeciego" przeniesiona! Czy to powoli staje się regułą?!

Cóż, jak to powiedzieć? Po raz wtóry studio CD Projekt RED przesunęło, przesuwaną wcześniej premierę gry Wiedźmin 3: Dziki Gon! Pomimo obietnic podczas pierwszego przesunięcia, iż jest to jedno jedyne, okazuje się, że po raz kolejny studio się nie wyrobi i jednocześnie łamie swoja obietnicę! Nie ma to jak z gęby cholewę robić...



Mimo wszystko, z tego napadu wściekłości, zejdźmy na ziemię i to dogłębnie przemyślmy. Z jednej strony widzimy, że studio leci sobie w przysłowiowe "kulki" i przesuwa datę premiery na... maj 2015. Tak, niestety. Z drugiej zaś strony, widać, iż zależy im na produkcie końcowym jak i na sprostaniu naszych wymagań. Chcą stworzyć grę arcydzieło (sądząc po licznych tłumaczeniach), która obędzie się bez najmniejszej skazy czy błędu. Jeśli tak, to powodzenia i krzyżyk na drogę! ;) Oczywiste jest to, że nigdy wszystko nie wyjdzie im idealnie! Zwłaszcza gdy brany pod uwagę jest tak duży otwarty świat. Nie chce mi się wierzyć, iż testerzy siedzą przed ekranem monitora 24/h i sprawdzają każdy najdrobniejszy element, bo tak nigdy nie jest! Jeśli tak jest (a nie wierzę w to), to chwała im za to!





Ciężko tak po prostu się przyznać, że daliście najzwyczajniej w świecie ciała i tyle! Lepsza jest gorzka prawda, niżeli najsłodsze kłamstwo, które tutaj aż się wylewa! Ktoś się pochorował, zapił, albo za dużo ciupciał i mu pikawa odmówiła posłuszeństwa?! Cokolwiek! Wiem, że to jest marketing i w ogóle, ale przecież nie muszą wciąż karmić nas tego typu tłumaczeniami! Nie sądzicie?! Nie chcę krakać, ale czuję w kościach, że w maju premiera znów się (nie)oczekiwanie przesunie do... końca roku! Wpierw przeczytajcie sobie list otwarty CD Projekt RED:

Drodzy Gracze,
Od początku prac nad Wiedźminem 3: Dziki Gon zakładaliśmy, że będzie to bardzo ambitna gra. Chcemy dać graczowi możliwość przeżycia epickiej historii w olbrzymim, otwartym świecie fantasy.
Wielkość i złożoność Wiedźmina 3, będąca jedną z jego kluczowych zalet ma decydujący wpływ na przebieg produkcji. Teraz, pod koniec prac, widzimy jak wiele detali wymaga poprawek. Wypuszczając najważniejszą grę w historii studia musimy być pewni, że błędy zredukowaliśmy do poziomu pozwalającego w pełni cieszyć się rozgrywką.
Patrząc realnie na obecne tempo prac i obciążenie zespołu doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu. Team pracuje na maksymalnych obrotach, ale potrzebujemy dodatkowych 12 tygodni i dlatego przesuwamy datę premiery na 19 maja 2015.
Czujemy, że jesteśmy Wam winni przeprosiny. Za wcześnie wyznaczyliśmy datę premiery i to jest nasza lekcja na przyszłość. Wiemy co musimy zrobić by Dziki Gon stał się jedną z najlepszych RPG w jakie zagracie i ciężko nad tym pracujemy.  Przepraszamy i jednocześnie prosimy o Wasze zaufanie.
Dziękujemy  za wsparcie, które codziennie nam okazujecie. Naprawdę to doceniamy. Dodaje nam to dodatkowo sił.

Zarząd CD PROJEKT S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz