Sprawa pojawienia się reklam była już wcześniej planowana. Wystarczyło tylko poczekać na moment w którym to zarządcy tej platformy społecznościowej zdecydują się na wykorzystanie wolnej przestrzeni reklamowej.
Reklamy nie będą tak do końca tradycyjne, jak chociażby wyskakujące okienka z banerami reklamowymi. Tutaj będziemy mieć do czynienia z klipami wideo. Te krótkie spoty reklamowe będą automatycznie wyświetlane u góry strony Facebook'a bez dźwięku.
Dopiero jeśli zainteresujemy się reklamą i ją ponownie odtworzymy, uzyskamy dostęp do ścieżki dźwiękowej. Ten "wynalazek" będzie zarówno na docelowej stronie facebook.com oraz w aplikacjach na urządzenia mobilne. W żaden sposób nie będzie można tych reklam wyłączyć. Ponadto pomysłodawcy reklam zapewniają, że w aplikacji "Facebook" reklamy będą pobierane w "tle" tylko za pośrednictwem łącza Wi-Fi. Pozwoli to zaoszczędzić cenny i nie rzadko dość płatny pakiet internetowy. Zamknięte testy "reklam" odbędą się jeszcze w tym tygodniu.
THE VERGE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz