wtorek, 8 marca 2016

Szokujący upadek Fable Legends!

Tego rozwoju wydarzeń nie spodziewało się zbyt wielu. Intensywnie reklamowany oraz solidnie finansowany przez Microsoft "ekskluzyw" na platformę Windows 10 oraz Xbox One zostaje anulowany! Po latach ciągłych prac nad tytułem, na szali wisi byt studia Lionhead Studios...






Gdy tę informację przeczytałem na łamach jednego z zagranicznych portali, o mało co nie spadłem z krzesła! Nie dowierzając temu, czym prędzej wszedłem na oficjalną stronę gry, a tam... musiałem już zbierać szczękę z podłogi... Albion jednak nie powróci w chwale. Dlaczego Microsoft podjął tak szokującą decyzję?







Prawda jest taka, że mimo wszelkich starań gra nie zdołała zgromadzić do siebie tak licznego grona, jakby sobie tego życzyły obie strony. W ostatnim czasie przybyło nieco nowych graczy, którzy dołączyli do zamkniętych beta testów gry, ale była to najwidoczniej kropla w morzu potrzeb. Ale żeby miało to przyczynić się do całkowitego zamknięcia studia Lionhead?! Moim zdaniem, jest to zbyt pochopna i daleko idąca decyzja giganta z Redmond! Nie wykluczone, iż ten tytuł "free to play" był niewypałem, ale wierni fani serii oczekują nowej części Fable'a z krwi i kości! Podstawę projektu już mają, więc mogliby to jeszcze wykorzystać! Pokładam ogromne nadzieje, że coś się jeszcze zmieni w tej sprawie... ;(

Fable Legends

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz