środa, 25 listopada 2015

Wyłączność na reklamowanie gry? To da się sprawnie obejść...

Microsoft właśnie nam udowodnił jak w sprawny i dość mało oczywisty sposób można obejść pewne obostrzenia marketingowe. Jak zapewne zdążyliście zauważyć, Sony jako jedyny może reklamować grę Star Wars Battlefront, Ale to tylko mit...

Liczba posiadaczy konsoli PS4 jest znacząco większa od osób posiadających konsolę Microsoftu. Przez ten czynnik i parę innych, wiele ciekawych wydarzeń wyklucza produkt MS-u z gry. Ale tylko w teorii, ponieważ pracownicy oddziału Xbox znaleźli kilka trików jak obejść niemiłe obostrzenia.







W jednej bliżej nieokreślonej gazecie tuż za artykułem poświęconym owemu Battlefrontowi, widnieje zielona strona z napisem "Available now on Xbox One." - teraz dostępne na Xbox One. Kryptoreklama? Cóż, w tym przypadku MS musiał w pewnym stopniu dogadać się z samą redakcją, która widocznie chciała utrzeć Sony nosa w tym aspekcie!






Ową grę MS reklamuje w cichy sposób w postach na Twitterze oraz FB tekstem: "Ciemna strona czy jasna?" Ciekawe co na to Sony? Pewnie jego przedstawiciele zwijają się teraz ze złości... ;)

BI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz