wtorek, 17 lutego 2015

Wymagania gry Cities: Skylines zostały ujawnione!

Dużymi krokami nadchodzi solidny konkurent dla studia Maxis. Od kilkunastu lat to pododdział EA Games, odpowiedzialny za serię SimCity był liderem w tworzeniu symulatorów ekonomicznych w zarządzaniu metropolią. Ale wszystko kiedyś się kończy...





W ostatnim wydaniu SimCity, deweloperzy nie popisali się zbytnio. Wręcz rozczarowali wierne grono graczy, które oczekiwało znacznie więcej. Otrzymali jedynie znacznie bardziej uproszczoną, obarczoną różnymi ograniczeniami pokroju nakazu grania w trybie online grą. Tym sposobem, wielu starszych graczy SimCity może wybrać konkurenta w postaci Cities: Skylines.





Fińskie studio Colossal Order opublikowało wiadomość z wymaganiami sprzętowymi, które będą obowiązywać od dnia premiery, rzecz jasna. O dziwo, nie są one jakoś specjalnie wygórowane, zatem nie potrzebne są obawy skutkujące przymusowym upgrade'em komputera.


MINIMUM:
  • Procesor: Core 2 Duo 3,0 GHz lub Athlon 64 X2 6400+
  • Karta Graficzna: GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5670
  • Pamięć: 4 GB
  • Miejsce na dysku: 4 GB
  • System: Windows XP/7/8/8.1 (64 bit-owa wersja)



REKOMENDOWANE:
  • Procesor: Core i5-3470 3,2 GHz / FX-6300 3,5 GHz
  • Karta Graficzna: GeForce GTX 660 lub ATI Radeon HD 7870
  • Pamięć: 6 GB
  • Miejsce na dysku: 4 GB
  • System: Windows 7/8 (wersje 64-bitowe)

Jak widzicie, nie jest tak strasznie. Nawet z rekomendowanymi wymaganiami. Dziwi mnie tylko fakt, że gra jest obsługiwana przez Windows'a XP, ale wymaga przy tym 4 GB RAM-u! Osoby znające się na rzeczy wiedzą, że wiekowy już Windows XP jako maksymalną ilość pamięci, którą "widzi" to 3 GB! Możemy mieć nawet 16 GB, ale system odczytuje to jako 3 GB. Gdzie tu logika?! Tak czy inaczej, większość z was posiada już na wyposażeniu co najmniej Windows'a 7, zatem obaw raczej o RAM nie można mieć. Jest to po prostu bezzasadne. Zatem, czekamy na 10 marca, kiedy to Cities: Skyline wkroczy na sklepowe półki.

CITIES: SKYLINES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz