wtorek, 7 października 2014

Najnowsza odsłona Assassin's Creed będzie posiadała fabrycznie zablokowaną nieco niższą rozdzielczość niż sądziliśmy...

Nadchodzącą kolejną częścią serii Assassin's Creed będzie "Unity". Będzie to kolejna produkcja studia Ubisoft, która zostanie stworzona na nowe platformy takie jak PlayStation 4 oraz Xbox One. Zatem, niektórzy uważają, iż w dobie dzisiejszej technologi, zapewnienie wyświetlanego obrazu w 1080p będzie rzeczą naturalną... życie jest jednak mniej łaskawe...



Zgodnie z postępem technologicznym, gry stają się coraz lepsze pod względem rozwoju technologicznego. Posiadają większą zawartość, lepszą grafikę itp. Jednakże, sprawa bywa różnie postrzegana na takiej platformie jak konsola do gier. Producent nie zawsze może pozwolić sobie na nieco więcej, gdyż jest ograniczony sprzętowo, czyli konkretnym modelem konsoli. Nie inaczej jest w przypadku PS4 i XOne.







Wbrew obiegowym opiniom, gra AC: Unity, nie będzie obsługiwana w Full HD na żadnej z wymienionych konsol. Jedynie rozdzielczość 900p wchodzi w grę. Mało tego! W ustawieniach samej gry, będzie założona blokada w postaci ilości wyświetlanych klatek na sekundę, która równa się liczbie 30 kl./s. Twórcy zapewniają graczy, iż nie jest to wcale jedynie spowodowane grafiką konsol, ale także procesorowi. Bowiem, gra nie składa się na samą oprawę graficzną, ale na cały działający w tle program. Wszystkie procesy i procedury muszą być stale przetwarzane przez procesor. Dlatego też, została stworzona owa blokada 30 kl./s. Wszystko dla dobra stabilności gry. Jak widzimy, konsole to nie są jeszcze tak mocne maszyny do gier, jakbyśmy tego sobie życzyli. Może w przyszłej generacji ten problem zostanie definitywnie zażegnany?

IGN UK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz