wtorek, 29 lipca 2014

Kilka mniej lub bardziej istotnych informacji dot. nadchodzącej gry Metro: Redux!

Pozostał równy miesiąc do wydania nowego tytułu, pochodzącego z uniwersum opowiadań Dymitra Głuchowskiego. Tytułu, który skrywa dwie wydane wcześniej części gry, ale z nieco podrasowaną grafiką. Zwłaszcza w oryginalnej odsłonie!

Znów, przyjdzie nam się zanurzyć w tym postapokaliptycznym świecie, ogarniętym przez tajemnice zarówno świata zewnętrznego oraz podziemia.

Wszyscy Ci, którzy grali lub/i czytali, wiedzą doskonale co mam teraz na myśli. Ukraińskie studio 4A Games, postanowiło zremasterować pierwszy tytuł "Metro 2033" oraz lekko usprawnić działanie i poprawić istotne błędy w sequelu gry. Poprawiona pierwsza część, najpewniej otrzyma silnik z drugiej gry, który znacznie poprawi walory graficzne i polepszy jej odbiór przez graczy.
Metro Redux, trafi jako jedna całość, zatem można byłoby się zastanawiać, jak wiele miejsca zajmie tytuł? Przede wszystkim na konsoli, gdzie nie zawsze miejsca jest pod dostatkiem. Pierwsza gra, zajmowała 7,85 GB, druga zaś 9,2 GB. W sumie, spodziewać można się zajęcia ok. 17,05 GB. Producent zapewnia, iż tak właśnie się (o dziwo) stanie! O dziwo, gdyż mamy pojęcie o poprawionej grafice (nowym silniku), która winna nieść za sobą, nieco powiększony apetyt gry na objętość naszego dysku! Okazuje się jednak z goła inaczej. Być może, elementy graficzne są lepiej skompresowane? Na pewno coś w te deseń... ;)

Ukraińskie studio zapewnia także, że nie należy się martwić wymaganiami sprzętowymi. Mają być zbliżone do tych, które odnaleźć można w sequelu. Ponadto, jeśli chodzi o wersje na PS4 i XOne. Grafika na obu maszynach ma dorównywać tej z pecetów i posiadać stałe 60 kl./s. Zatem, nic tylko czekać do 29 sierpnia i ponownie rozkochać się w Metrze... :D

WORLD FACTORY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz