poniedziałek, 16 czerwca 2014

Prospekt Novum posiada już ponad 10 tys. wyświetleń!!!


Minęło już dziewięć miesięcy, odkąd założony został, ten na swój sposób dziwny blog. Miał stać się czymś innym, nie do końca pasującym do pozostałych standardowych blogów i mam nadzieję, że w świetle waszych opinii takowym jest! Oczywiście, jeszcze wszystko przede mną (i wami także ;)) aby urozmaicić trochę bardziej tę panującą wciąż nudę. Mam parę ciekawych (mam taką nadzieję) pomysłów, które przykują waszą uwagę, drodzy czytelnicy! Szkoda tylko, że nie zawsze jest czas na ich realizację... Nie mniej jednak, postaram się w całej swej mocy, aby te pomysły nie umarły śmiercią naturalną i pomogły was zaciekawić, a mnie zmotywować do dalszej pracy! Albowiem, nic nie jest tak dobrą motywacją, jak wasze opinie, zatem proszę, abyście napisali chociaż krótki komentarz. Jestem otwarty na krytykę, dzięki której będę mógł dokonać pewnych zmian, aby Prospekt Novum było bardziej przystępne i oryginalne.
Dziękuję Wam! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz