Rzecz jasna, Microsoft sam nie podołał całemu zadaniu samemu. Podczas całego okresu, towarzyszyła mu Nvidia. Prace trwały nieprzerwanie aż cztery lata. To co udało się obu firmom osiągnąć to przede wszystkim zmniejszenie wykorzystania zasobów przez interfejs.
Całość ma na celu zrównanie wykorzystania głównych procesorów komputera z tymi graficznymi (GPU). Wydajność tych drugich, znacząco przewyższała możliwości tych pierwszych, co nie pozwalało na optymalną pracę. Najnowszy DirectX ma to całkowicie zmienić. Podobne zmiany szykuje firma AMD wraz ze swoim Mantle.
Obecne możliwości nowych bibliotek graficznych zostały zaprezentowane podczas przedstawienia gry Forza, która została uruchomiona na mocnym "blaszaku" z kartą GeForce Titan Black.
Zatem, kiedy będziemy mogli się spodziewać tytułów, które w domyśle będą obsługiwały nowego DriectX'a? Nie prędko. Najprawdopodobniej pod koniec 2015 roku. Wątpliwym jest fakt, iż DirectX 12 ukarze się na Windows 7. Czyżby będziemy zmuszeniu do przesiadki? Byle nie... ;)
Zatem, kiedy będziemy mogli się spodziewać tytułów, które w domyśle będą obsługiwały nowego DriectX'a? Nie prędko. Najprawdopodobniej pod koniec 2015 roku. Wątpliwym jest fakt, iż DirectX 12 ukarze się na Windows 7. Czyżby będziemy zmuszeniu do przesiadki? Byle nie... ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz